14 Ocak 2021 Perşembe

Yıldız Saatleri MerküR

Yıldız saatlerini tanıtan yazıları dizi gibi paylaşayım istedim .


Merkür Gezegeni hakim olacak. Zeka gerektiren her işi bu saatte yapabilirsiniz. İçinden çıkamadığınız, akıl erdiremediğiniz işleri bu saatte mütalaa ederseniz çok faydasını görürsünüz. Bu saat, algılamanın doruğa çıktığı bir saattir. Olayların hiç aklınıza gelmeyen taraflarını görebilirsiniz bu saatte. Özellikle öğrencilerin en önemli saatidir bu saat. En zor problemler bu saatte çözülür. Özellikle iletişim konusunda problem yaşıyorsanız bu saati deneyin. Bu saatte bir türlü yapamadığınız konuşmayı yapabilirsiniz. Bu saat etkileyici bir hitabet ve yazma gücü verir. El becerisi gerektiren işlerde de başarı veren bir saattir

1 yorum:

Ege_İnci_Sohbethanesi dedi ki...

İşlev: Bağlantı Kurma
Anahtar Kelimeler: görüşmeler, konuşmalar, diyaloglar, entelektüel etkinlikler, öğrenme, öğretme, eğitim, yazma, iletişim, ulaşım, fikir, konferanslar, yazışmalar, sözleşmeler, tartışmalar, eleştiriler, düzenleme, bilgi, talimat, dil, edebiyat, trafik
Sayılanlar için uygun bir vakittir: Hareketlilik, genel anlamda tepki vermek (düşünme, konuşma, yazma vs...), fiziksel/zihinsel/ ruhsal/duygusal bağlantılar kurmak, boşlukları doldurmak, yardım ve hizmet sunmak.
Sayılanlar için uygun olmayan bir vakittir: Yönetim, disiplin, eğitim, tutukluk/katılık, koruma.