2 Aralık 2010 Perşembe

Sırtımdaki kambur

Ne zaman gök yüzüne baksam aklıma efendimizin beni izlediğini görür gibi hissederim .
Bir telaş içinde kendime çeki düzen vermeye çalışırım hemen.
Allah ve Habibinin karşısında utanacak bir hareket yapmaktan korkarım ama bazen şeytanın oyununa
kandığımda oluyor .
Ne zaman yanlışa kapılsam , o an bütün bedenimi bir alev sarar ve ölüm sancısı çekerim .
Ölmekten değil vereceğim hesap korkutur beni , o korku içimde 15 - 20 saniye sürer ,
eğer yarım dakikadan fazla yaşasam o anı , o korku ile can bedenimden ayrılacak sanıyorum.
Tevbe istifar ederek yaradana sığınıp okumasam eminim ruhum bedenimdeki acıya dayanamayıp kopup gidecek .
Tarifi imkansız bu sancıyla ilk defa 90  yılında tanıştım . Benim hayatımda yaşadığım çok kısa bir an bunca yıl
hala sırtımdaki kambur misali taşımak ağır gelsede çaresiz taşıyorum.

Hiç yorum yok: