29 Aralık 2010 Çarşamba

Ölümle nişanı yaptım Düğünümü Bekliyorum

Şöyle bir bak gök yüzüne
Bir demet umut inecek mavimsi ,
Bir damla sevinç yağacak birazdan
Islan o yağmurda
Sırılsıklam olana kadar ıslan

Yeşilimsi ağaçlar gözdeki feri açacaklar
Sıcacık bir güneş, donan duyguları ısıtacak

Durma koş sevgiye/sevgiliye
Aç yüreğini doldur ümit ile
Bak nasılda gülümsüyor deniz
Hoş geldin diyor adeta bize
Yıldızlardan taç yaptım alsana
Papatyalar ile süsledim rüyalarıda
Kapatma gözlerini bu güzelliğe
Acılara inat mutlu ol hayatda

Mutluluğun tadını çıkmaz ,acılar yaşanmasa
İyilerin kıymeti bilinmez kötüler olmasa 
O zaman susma sen de söyle

Şimdi susma , söyle
Daha yüksek sesle
Tüm kalbinle en yüksek şekilde
Haydi söyle

SENi SEViYORUM

Allah için Seviyorum de !

Geç kalmış olma sakın
Haykır sevdiğini
Duymayan kalmasın

Öyleki

Sevginden alp daglarındaki buzlar dahi erisin

Uzat elini
Bak ben verdim sana kalbimi
Bir kuş yollamıştım hani
Barış çubuğu vardı ağzında
Huzur taşıyordu kanatlarında
Serecekti önüne güzellikleri
Ağlama zamanı değil şimdi
Sus ! Sakın ağlama
Akıtma şimdi onları
Fani sevda için değmez
Baki aşklara sakla
Allah için akıtmaya hazırla o yaşları
Ahiretde lazım olacak nasılsa

Bak zalimlere
Zulmediyorlar edepsizce
And içmişler yok etmeye


Susturmak  için saldırmışlar
Bombaları yağdırmışlar
Sen haklılık  peşinde koşarken
Onlar Hakkı bebeklerin alnına kazımışlar
Kin ve nefretlerini kusmuşlar

Dur nereye gidiyorsun
Bak sokakta aç yatanı görmüyormusun
Sapanlarıyla tanklara karşı durmuş
Ölümle nişanı yapmış düğününü bekliyormuş
Bekleyin benide
Geliyorum
Benide geliyorum beni de alın
Kiyametin kopmasına ramak kalmış zaten
Burda boynu bükük bırakmayın

Kevser ırmağından bir bardak şarap sunar melek
Kafir sanıyor ölünce din bitecek
Mümin biliyor şehitler ölmeyecek
Bende ölümle nişanımı yaptım
Düğün günümü bekliyorum ..



Hilal Doğan

Hiç yorum yok: