3 Aralık 2010 Cuma

Ey Sevgili !


Ey yüreğimdeki sen 

Evet sen ey AŞK !
Sana sesleniyorum

Bildin mi hiç beni 
Her gece sessizce sana olan sevdamı haykırdım
Duydun mu ?
Ey sevgili duydunmu beni ?
Seni seviyor bu yüreğim ...

Sana aşkımı nasıl anlatsam 
Bu sevdamı nasıl haykırsam bilmiyorum ki?
Ey ! Yüreğimdeki sen 

Beni bana bırakma
Olamam ki ben sensiz
Senin aşkın olmadan yaşayamam ki 
Muhtacım senin aşkına 

Bırakma beni bana ...

Sen ki benim sevgimi
Yüreğimdeki yerini iyi bilirsin
Sana nasıl aşık olduğumu
Aşkından kimi zaman nasıl çılgına döndüğümü
En iyi bilensin

Yüreğimdekini hissettiğini
Ve yanımda olduğunu bilirim ...


Her baktığım yerde seni görüyorum
Sana her geçen gün daha çok aşık oluyorum
Ey! yüreğimdeki Sevda
Dinle beni 
Benim gözüm çok kara 
Herşeyi yaparım ben bu sevda uğruna ...

Hasretin bazen dayanılmaz sancı veriyor kalbime 
Yüreğim sıkışıp  

Gözlerim kararıyor
Sana sarılmak istiyorum 
Doyasıya kucaklamak geliyor içimden  ...


Gel diye seslenince bana
Koşarak gelirim hep
Sana karşı koyamam hiç
Gözlerime bak Ey ! Sevgili 
Orda sen duruyorsun
Seni zikrediyor her an yüreğim

Bazen beni öyle mutlu ediyorsunki
Aşkından çılgına dönüyorum 

Ey Sevgili
Yüreğim yanar kavrulur
İçimde bir üşüme olur ve titrerim
Bütün vücudumun her zerresinde seni hissederim
Aşkınla yanar aşkınla inlerim Ey Sevgili ...

Bazen canımı çok yakarsın
Ben seni o kadar cok sevdiğim için
O acıyı şerbet der içerim 
Sevdandan başım döner
Sarhoş olmuş gezerim avare 
Sana olan aşkımı haykırırım
Beni dinleyen tüm gönüllere Ey Sevgili ...


Senden bahsederken
Sana yeniden yeniden aşık oluyorum
Sanki yüreğim
Kuş olup  uçaçakmış gibi
Uçup senin yanına konacakmış gibi 
Ey Sevgili 
Sana olan aşkımı anlatmak yetmezki ...


Sen ki beni yaratansın
Sen ki bu canı bana bağışlayansın 
Sen ki aşkların en güzelini yaşatansın
Alemleri yaratansın ...
Yüce mevlamsın
Allah'ımsın
ve ben sana deli gibi AŞIĞIM !...





Hilal Doğan

Hiç yorum yok: